Quantcast

test

Test

aankomst Atlanta

We zijn geland in Atalanta na een lange reis van 10 uur. Onze huurauto een chevy suburban heeft ons na een paar extra rondjes zoeken naar het hotel gebracht. Kamer op de 7e verdieping. Na heel lekker

Tocht Atlanta/Montgomery

We zijn vandaag verder gereden naar Montgomery.. langs een rustige route door de mooie natuur, bossen en meren.Er zijn hier veel kerkjes en begraafplaatsen meest baptisten. In montgomery gingen we op

Montgomery/ New Orleans

Dit keer zijn we om dat het een lange trip was ( 550 km) over de snelweg gereden ( mooie bruggen en kanalen) . Laatste stuk ging langs de zee via Mobile. In een stad was een festival van klassieke au

new orleans/memphis

Bij ons vertrek uit new orleans hebben wij nog eerst een historische begraafplaats bezocht,heel mooi zie foto s. De reis was afwisselend heb zelfook nog een stuk gereden het zijn ruime wegen met wein

memphis/nashville

We rijden door een afwisselend lanschap met mooie herfstkleuren naar Nashville.Onderweg zien we weer veel kerkjes en mooie huizen. In nashville zijn we eerst naar het hotel gereden. S,avonds zijn we

nashville - cherokee- ashville

We hebben nog The grand Old Opry bezocht dit is een concertgebouw waar bekende sterren optreden zoals Willie Nelson,deze heeft hier een nieuwe clip op tv waarin hij een graf graaft ik hoop voor een an

Charleston

Vanuit dit mooie hotel zijn we down town gegaan en hebben een rijtour gemaakt met een rijtuig,zo hebben we het oude gedeelte van de stad gezien. Prachtige huizen in pastelkleuren sommige zijn 7 miljo

Eindstation Atlanta

Na het ontbijt in Charleston zijn we op weg naar Atlanta.De rit op B wegen is erg afwisselend mooie huizen. Langs de weg borden met een afbeelding van een koets wat denk ik betekent dat er amish mense

vertrek zondag 20 jan. naar purmerend .

Omstreeks 12.00 uur vertrekken we naar Purmerend waar Tiemen en Roxanne wonen. Om 15.30 zijn we in kroegje tiemen om de wedstrijd Ajax-Feijenoord te zien,wat een stuk is die Pelle he,maar we zijn voor

View Article

Vanuit de sneeuw naar de zon

Tijdens de wedstrijd ajax-feijenoord (gelukkig door ajax gewonnen ) die we in de stamkroeg van Tiemen bekeken begon het te sneeuwen en hebben we besloten om een kamer bij schiphol te reserveren .Van d

trip Perth -Albany

Hier een samenvatting van de afgelopen dagen.Door het problemen met internet en bereik van telefoon etc. kon dit niet eerder.we zijn op dit moment weer in de bewoonde wereld in Adelaide. In Perth h

Albany - Adelaide

Van Albany naar Esperance was een lange rit maar met goede wegen . In de buurt van Albany hebben we een Tree Top Walk gemaakt tussen de toppen van hele hoge bomen gemaakt.Je moest geen last van hoogt

Esperance - Eucla

Van Esperance naar Caiguna was een rit van 480 km.Onderweg veel dode kangeroes gezien . Aan levend wild zagen we een kangeroe en twee grote adelaars . Voor de flying Docters waren landingsbanen gema

Eucla Nullabor

Om kwart voor zeven in de ochtend zijn we uit Eucla vertrokken voor een rit van 450 km. Deze gaat door het Nullabor National Park . Het weer is zoals altijd zonnig . Bij de Grens moeten we het fruit

Adelaide - Mount Gambier

In de avond hebben we onze vriend Harry bezocht , hij woont 5 min. vanaf onze camping . Wij hebben een uur rond gedwaald en toen maar een taxi genomen bij een hospital . De taxi - chauffeur moest met

Mount Gambier

Vandaag is onze Harold jarig dus even gebeld . Het is vandaag 36 graden en we zitten om 9 uur alweer in de zon .We gaan vandaag naar Mount Gambier om een paar dagen bij mijn neef te zijn. De rit gaat

Adelaide Brighton

Het afscheid van Gerrit was niet zo zwaar want hij komt over 2 maanden naar Nederland . Het is wat bewolkt , het weer in Mount Gambier is meestal wat minder dan in de rest van het zuiden . Onderweg

Marion - Brigthon

Vanochtend vertrekken wij naar een camping aan zee in Brighton na eerst nog inkopen te hebben gedaan bij foodland . We hebben een mooie plek aan zee . Van hieruit zijn lopend we over het strand naar

Browsing latest articles
Browse All 20 View Live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.

HANGAD

MAKAKAALAM

Vimeo 10.6.0 by Vimeo.com, Inc.